סדנה: 'כשעסקים וקונג פו נפגשים'


אז איך מיישמים את עקרונות אומנות הקונג פו בין כתלי המשרד ובמצבי לחץ ותחרות? איך עקרונות השיטה העתיקה יכולים להשתלב לנו בחיים? על אילו ערכים אנו מוותרים במצבי לחץ ותחרות?


זה בדיוק המקום ממנו צמחה סדנת: “כשעסקים וקונג פו נפגשים”.


ה’קונג פו’ היא אמנות לחימה עתיקת יומין, אשר מעבר למיומנויות הלחימה עצמה, היא מספקת להולכים בדרכה את כל הכלים הדרושים להבנת היחסים בינינו לבין הסביבה ובינינו לבין עצמנו.


הקונג פו אינו מנותק מחיי העידן שלנו ולא חייב להתקיים אך ורק במסגרות לימוד מסודרות. מרכיבי התורה העתיקה הזו, מקורם בנפש שלנו, והאלמנטים הלחימתיים יכולים בקלות לשקף לנו סיטואציות יומיומיות, איתן אנו צריכים להתמודד.

יסודות השיטה מאפשרים לנו להקשיב לנפש שלנו ולאמת שלנו, לעצור, להתבונן, להבין למה אנחנו פועלים כפי שאנו פועלים ולזהות את הדפוסים שמעכבים אותנו. הם גם יתנו לנו כלים לגשר בין אתגרי החיים ולחצי היום-יום ובין המקום הבטוח, השלו, המאוזן והחמקמק הזה, שאצל רובנו, נדחק לשוליים.


את הסדנה מנחה תומר בן דוד – מורה לקונג-פו עם ותק של 40 שנה. תלמיד השיטה המסורתית "הונג-גאר", ולומד בארץ ובסין. תומר, מייסד ומנכ”ל חברת “אורין-קיסריה”, חברה להפקת אירועים, כנסים וסדנאות לחברות בארץ ובעולם, בעל ניסיון עשיר בעבודה עם ארגונים.


הסדנה “כשעסקים וקונג פו נפגשים” מיועדת למנהלים בכל דרגות הניהול, ועוסקת בפיתוח מנהלים ומנהיגות.


בין המטרות שניתן להשיג במפגשים:

•  פיתוח מודעות והקשבה לדרך בה אנו מגיבים במפגש של הצלחה/אי הצלחה.

•  הבנה והכרות – כיצד אנו פועלים מבפנים מבחינה ערכית?

•  על אילו ערכים אנו מוותרים במצבי לחץ ותחרות?

•  מגבלות הכוח.

•  רכישת מיומנות פשוטה ושימושית ליישום בחיי היום יום.

הסדנה מותאמת לקבוצות או ליחידים ומבוססת על התנסויות ותרגילים פרקטיים המשקפים למתרגלים את תגובתם ודרך הפעולה שלהם אל מול העומד מולם.

התרגולים יחדדו הקשבה לגוף, ובעיקר לדרך בה אפשר לאמן את עצמנו לפעול מתוך עוצמות חדשות, פנימיות, שפחות מוכרות לנו.

לקבלת פרטים על הסדנה 'כשעסקים וקונג פו נפגשים'  - צרו קשר